Od četiri medijske organizacije iz SAD-a je zatraženo da u pisanom obliku Kini deklariraju informacije o osoblju, financijama, poslovanju i nekretninama koje posjeduju u Kini unutar sedam kalendarskih dana, s početkom od srijede.

Prema glasnogovorniku ministarstva vanjskih poslova Zhaou Lijianu, četiri organizacije iz SAD-a su Associated Press (AP), United Press International (UPI), Columbia Broadcasting System (CBS) i National Public Radio (NPR).

Zhao je navedeno objavio u srijedu na dnevnom susretu s tiskom kao odgovor na objavu SAD 22. lipnja da su China Central Television, People’s Daily, Global Times i China News Service proglašene inozemnim misijama u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Gore spomenute mjere koje je poduzela Kina su potpuno nužne i recipročne protumjere za odgovor na nerazumnu opresiju koju SAD provode na tim podružnicama kineskih medijskih organizacija u SAD-u,” rekao je Zhao, ističući kako su kineske protumjere potpuno opravdana obrana.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo Vas unesite svoj komentar!
Molimo Vas unesite ovdje svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.